2015. december 4., péntek

Írói utószó

Sziasztok Drágák! :)

Nos, ismét elérkeztem egy mérföldkőhöz. Nagyon remélem, hogy tetszett az utolsó rész is, (ahogy a többi is.) Köszönöm szépen, hogy itt voltatok, hogy szántatok időt egy ostoba történet olvasására. Nagyon sokat jelent ez nekem.<3 Sajnálom, és kérlek benneteket, ne haragudjatok, amiért nem tartottam ki. Fájt, mikor úgy döntöttem, hogy befejezem Zayn és Melodie történetét, hiszen hozzám nőttek ezalatt a 11 hónap alatt. Sajnos a fantáziám és az időm elhagyott, de arra gondoltam, hogy néha még visszatérek, és kárpótollak benneteket egy-egy novellával, Zelodie életéből.:)
Természetesen nem hagyom itt a blogger világot, egy időre, mint már mondtam többször is szünetre vonulok, dolgozgatok egy másik történeten, s mikor megírom az egészet, ismét itt leszek, hogy hetente publikáljam a részeket hetente. De ehhez pihenésre van szükségem, és mindenképpen szeretném egybe megírni, hogy ne kelljen csúsznom a részek érkezésével.

Ezen kívül megszeretném köszönni:

  • a 27 feliratkozót
  • a - jelenleg - 21.386 oldalmegtekintést
  • a pipákat
  • kritikákat
  • a 112 kommentet
  • a díjakat, amiket nagyon sajnálom, hogy nem tettem ki
  • valamint, hogy itt voltatok velem.
Ez a blogom bár rövidebb idő alatt, de magasabb átlagot produkált, mint az előző. Meglepett, de nagyon jól esett, tényleg fantasztikusak vagytok!  
Remélem valami olyat alkottam ami mindenkinek tetszett.:) Azonban a szünetem alatt is itt leszek.
Több helyen is megtaláltok még.

IDE  kattintva megtaláljátok a blogom csoportját, ahol mindig értesülhettek az új résszel és információkkal kapcsolatban.
EZ az ask.fm profilom, ahol napi szinten elérhető vagyok.
Továbbá írhattok az e-mail címemre is, malnacska15@gmail.com és ha még ez sem elég, készítettem egy facebook profilt, külön a blogger világnak, mert nem szeretném összekeverni ezt a magánéletemmel, szóval ITT facebookon is elérhető vagyok, bár keveset vagyok fent.

Mielőtt elbúcsúzom, még elszeretném mondani, hogy a következő blogom nagy eséllyel egy Niall Horan fanfiction lesz.:)
Még egyszer köszönöm szépen, hogy itt voltatok, köszönök mindent! <3 Nemsokára ismét találkozunk.:)
Nonci.xx



A blog befejezve!

2 megjegyzés:

  1. Várom Niall életét! ❤
    Jó pihenést! ❤
    Ölelés, Orsi. ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem tetszeni fog! :D
      Köszönöm, és azt is, hogy végig itt voltál és kommentelgettél.❤❤
      Ölellek.xx

      Törlés