2015. március 27., péntek

Figyelem!

Sziasztok!
Sziasztok! Most nem résszel jövök. Mint, tudjátok, Zayn a napokban kivált a bandából, egyenlőre -. számomra - ismeretlen okok miatt. Arra kérlek benneteket, írjatok valami vissza jelzést, hogy így szeretnétek-e folytatni a blog olvasását, hiszen úgy nekem is felesleges vesződnöm vele, ha csak a rossz érzéseket váltom ki ezzel belőletek. Ha nem szeretnétek abba hagyom a publikálást, de ha nem, akkor szívesen folytatom, hiszen nem tudhatjuk a jövőt, lehet Zayn egyszer még vissza fog térni és minden rendben lesz. Kommentben, a csoportban vagy az ask.fm profilomon megtaláltok!
Maradjatok erősek!
Nonci.xx



4 megjegyzés:

  1. Drága, Nonci!
    Mi az, hogy?! Még szép, hogy olvasni akarom tovább a blogod!
    Engem is megrázott a történtek de én nagyon-nagyon szeretnék még olvasni olyan blogot amiben ő van a főszerepben, hiszen ő számomra örökké a banda tagja marad!
    Soo, arra kérlek, hogy ne hagyd abba, én nagyon szeretem ezt a blogot, még akkor is ha az elején jár még és nem nagyon kommentelek (egyéb okok miatt). Úgyhogy remélem, hogy olvashatom még a blogod! :) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Cappy!
      Először is, köszönöm szépen a visszajelzésed, igazán jól esett. Nem szívesen játszottam el a gondolattal, hogy abba hagyom, mindössze azt a pár olvasóm szándékát is szem előtt tartom, hiszen, most rengetegen össze vannak törve. A blog lezárása nem is fordult meg a fejemben, mindössze csak annyi, hogy nem fogom publikálni a részeket. Nagyon örülök, hogy neked ez a véleményed, és remélem ugyanilyen lelkesedéssel fogod olvasni a következő részeket is! :)

      Törlés
  2. Szia!
    Tudom, hogy még nem kommenteltem semelyik rész alá, de mostanság nem visz rá a lélek.
    De most feltétlen szükségesnek éreztem, hogy írjak, mivel nekem sokkal könnyebb így feldolgozni, hogy Zayn itt hagyott minket ( Én sajnos így fogom fel... ) , legalább annyi öröme legyen szerencsétlen lánynak, hogy olvashat róla! Szóval szerintem feltétlen folytasd, mert én nagyon megkedveltem ezt a történetet! <3
    Xxx Niké Fox

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Úristen, milyen aranyos vagy, köszönöm szépen, nagyon jól esik, hogy így gondolod! <3 Ha minden rendben megy, hétvégén hozom is az új részt, ne aggódj.:)
      Legyél erős, hamarosan minden rendben lesz! :)

      Törlés